diumenge, 2 de març del 2008

RevoluZion sesual!

hola xeics!!!
avore si m'aclaro i me surt bé esta volta. pues ahir vaig anar a una taper sex, una sessió que t'ansenyen tots los nous joguets sesuals del mercet, va ser mooooolt divertit! ara ja els havia vist tot, res de nou xiques, bueno i xics perque hi ha de tot i de tots los gustos. vam arribar a la conclusió que en lo nou model de vibrador (conejito) que t'estimula tot i més no mos faran falta ia los novios, es astupendo! aixi que per 60 euros no vos ho penseu i envieu-lo a fer punyetes! i que tinguen ells los fills tu! que despues mos surten astries! esta nit aída, que xupìiii! bueno vaig a cuidar-me que estic de resakilla , muxusssssssssssssss. per cert m'ha encantat el blog, les fotos i el text, i pauet esta tan guapooooo

1 comentari:

Carlos ha dit...

Mònica, fa molt de temps que no tastes un xeic del terreno?? És que entre els teus novios d'Argèlia i els d' Afganistant, no m' estranya que acabes en un vibrador de tipus conejito. Ja t’has comprat piles duracel?? Je Je

Per cert felicitats per la teva primera notícia. B7s