dimecres, 18 de juny del 2008

MotoZp


Igual no ho sabreu, pero l’atre fin de semana vaig estar per Barcelona la mar de comodo i super be al pis dels Peralta. La questio es que vaig anar a vore les carreres de Moto Gp a Montmelo i la veritat es que, com cada vegada que he anat, mho vaig passar extraordinariament be.

L’unic diferent d’este any es que pasejant per les afores del circuit, me van vindre dos tipos, molt moteros ells, i me van dir si voldria participar en una carrera real dins al circuit.... i clar no vaig poder dir que no. L’unica condicio es que la moto me la posaven ells. Millor, aixi no me minjare les rodes, vaig pensar....

Me van fer unes quantes fotos, aqui vos dixo la foto d’entrada a la ultima recta, apurant lo piano i penjant-me de la moto com mai ho havia fet per la carretea de gandesa.

Vaig quedar 2º... pero tinc que dir que el que va quedar primer, anava damunt d’un pato. I clar, com ja sabeu los patos van super follats!!!!!!

Besitos!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bó tito...

A vore quan me n'ensenyes..

Anònim ha dit...

És que mira que no agafar el pato...

mpz