dimarts, 17 de juny del 2008

ZFemina

Bueno, bueno, después de ser maldada públicament, me sento obligada a escriure oficialment el sexe de l'angelet que mos ve a l'octubre (com no sigue angelet, me moro! Que encara no sé molt bé com se fan estes coses)!!!!!
Com que crec que extraoficialment ja ho sabíeu tots, pos ja ho he posat al títol: és una NENAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Ja tinc baberets de les tietes i una manteta de la sogra. I sort que ma sis me donarà mogollón de coses que van fer servir els monstruos dels meus nebots. Lo que no tinc encara és ni idea de canviar panyals... ja m'espavilaré, no hi ha pressa. Sobretot, patxorra, que ara estic descansant tot lo que no vaig descansar a Boston! Me trobo molt rebé i que dure. La panxeta ja es nota però no massa, ja va bé, així puc lluir panxa en plan Hot Mama pero no semblo una vaca (encara). I ara ve l'estiu i anirem a la platgeta les dos juntes, que s'ha d'acostumar al solet i a la mar salada que tan li agradarà de gran, com a la seua mami.
Encara no sabem lo nom. Tenim un lio mental!!
Quan les escanegi vos envio més fotos de la super-star que ja mos ensenya les cames de vedette que tindrà. I també prometo una foto de la panxa, tot i que ja em voreu per terres tortosines este estiu!!!!
B7s
Nuriza

4 comentaris:

Carlos ha dit...

Jo me jugo el coll a que serà tant guapa i tant llesta com s'ha mare!!!! i pinxa i bona xiqueta com su'n pare!!!
Perquè si és peluda com su'n pare... ja ja
Visca el ZPapis!!!

Kike ha dit...

No vos agrada Hipolita??

Anònim ha dit...

Pos si natros també podem posar noms, a mi me mola Aulivera que és del terreno.

Li podriem dir Auli, entre natros.

Anònim ha dit...

Jo vull vore la foto 3d-ega fashion-tricolor i en relleu que ara fan......

de noms.... no estic inspirada...

mpz