dimarts, 16 de desembre del 2008

la fragoneta




Despres de totes les trucades telefoniques, cartes, mails, sms's, senyals de fum i mensajes en morse, per fi m'he decidit en penjar alguna que atra foto de la furgo. Esta algo nevada ja que este finde pasat vaig anar a esquiar i mos va pillar de ple la nevada nacional que tan ha sortit per la tele, tot i que no ens va afectar pera res.... sembla mentira que al anys 2008 encara hi hagui carreteres on no poden pasar maquines lleva-neus ni res.

Besitos a tots!!

10 comentaris:

Kike ha dit...

ah!! estavem a -7ºC.. i no fea fred, ne fa mes aqui a les tortoses en tota la humitat que hi ha.

Carlos ha dit...

Ec,com xales,eh!!
Vas veure a papa noel??
Per cert, quan te faràs seguidor del bolg??

Kike ha dit...

voy!!!!!

Kike ha dit...

ek no me surt la foto.. veigues toquiña tu!

Kike ha dit...

calla que ja esta, soc un cata-crakc

Carlos ha dit...

Ets un puto CracK!!

Anònim ha dit...

La furgo és idèntica a la del equipo A!!!! uauuuuu!!!
un besito

mpz

monixxx ha dit...

ascolta meri blue perquè sempre surts d'anònima tu¿
que mos tens que amargar eh xeica?
kiki m'ancanta la frago, deu tenir maletero caxo gaaaan, casi que ja te'n pots anar a australia i tot tu ara ja! perquè te fiques a dormir al maletero en blanca i au no?jo també estic enamorada, es molt guapo i vndra acompanyarm-me a alemanyaaaa, elis, elis!

Joan ha dit...

que bonic !
Quan Kike va a pesejar la furgo se torna....B L A N C A......

vOS ESTIMO MOLT ALS DOS////

Anònim ha dit...

Kike, te queda molt be la fragoneta. Estas molt wapo!! Veient tanta neu m'esta entrant enyorança de Boston. Tot i que com diu un amic meu, aquella es neu desaprofitada. Potser l'any que ve anirem a esquiar-baixar_en_trineu amb Marina. Qui s'apunta?

Kisses!!!!!!
Nuriza